Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Боднар, Тамара Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T06:58:25Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T06:58:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9995 | |
dc.description | Важливість підготовки майбутніх учителів української мови та літератури в міжкультурному середовищі / Т. І. Боднар // Молодь і ринок. - №5 (203), 2022. - С. 6-10 | uk_UA |
dc.description.abstract | Матеріали статті відображають одну з актуальних проблем щодо професійної підготовки майбутніх учителів української мови та літератури в міжкультурному середовищі, що є важливою умовою формування теоретико-методичних засад оптимізації підготовки вчителів в українських ЗВО. Аналіз сучасних підходів до підготовки майбутніх учителів у зарубіжних країнах надає можливість виокремлення тенденцій, характерних для європейської освіти, а саме: двомовна освіта, розвиток у студентів навичок працювати з учнями з урахуванням їх соціокультурних особливостей, створення умов для стажування за кордоном, формування у них готовності до професійної діяльності та навчання упродовж усієї професійної діяльності. Вивчення досвіду інших країн є одним з основних методів створення освітніх реформ в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk_UA |
dc.subject | двомовна освіта | uk_UA |
dc.subject | полі культурність | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівця | uk_UA |
dc.subject | Європейський Союз | uk_UA |
dc.title | Важливість підготовки майбутніх учителів української мови та літератури в міжкультурному середовищі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |