Короткий опис(реферат):
У монографії здійснено фундаментальне дослідження проблеми підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (спеціальність 012 Дошкільна освіта) до роботи з дітьми раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі. Обгрунтовано концепцію та педагогічну систему підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, яка базується на синергетичному, середовищному, діяльнішому, системному, партисипативному підходах, закордонному та вітчизняному досвіді з урахуванням світових тенденцій вищої педагогічної освіти; визначено та обгрунтовано педагогічні умови; спроектовано структурно-функціональну модель, що охоплює такі підсистеми: проєктувальйу, процесуальну; етапи професійної підготовки (пропедевтичний, мотиваційний, діїшьнісний, комунікативний, рефлексивний, професійної реалізації), структурні компоненти, педагогічні умови, засоби, форми, методи; результативну (рівні, критерії, показники, моніторинг підготовки майбутніх педагогів до роботи в сенсорно збагаченому середовищі). Розкрито етапи формувального експерименту та динаміку розвитку досліджуваного феномена Для виклдичів закладів вищої освіти, науковців, аспірантів, докторантів, магістрів, педагогічних працівників.
Суть розробки, основні результати:
Попович О.М. Теорія та практика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі: монографія / за наук. ред. проф. Л.В.Зданевич. Хмельницький, 2022. - 444 с.