Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Швардак, Маріанна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T11:41:01Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T11:41:01Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9977 | |
dc.description | Швардак, М. В. Освітні тренди в умовах Нової української школи / М. В. Швардак // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / гол.ред. Слабко В.М. - Київ : ВД "Гельветика", 2022. - Вип. 89. - С. 136-140 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто головні освітні тренди Нової української школи, які яскраво виділяються в мінливих умовах сьогодення, в тому числі, в умовах кризових ситуацій. Підкреслюється, що поява нових тенденцій в освіті є неминучою, адже сучасне покоління живе в епоху глобальних перетворень, які змінюють ціннісні орієнтири, спосіб життя, мис лення, комуні кування й бачення прийдешнього. «Школа пам’яті» трансформувалась у «школу радості пізнання». Цінність знань, на жаль, девальвується в умовах безперешкодного вільного доступу до будь-якої інформації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | тренд | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | soft skills | uk_UA |
dc.subject | персоналізація | uk_UA |
dc.subject | диджиталізація | uk_UA |
dc.subject | здоров’язберігаючі технології | uk_UA |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | STEАM-освіта | uk_UA |
dc.title | Освітні тренди в умовах Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |