dc.contributor.author |
Швардак, Маріанна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T11:41:01Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T11:41:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9977 |
|
dc.description |
Швардак, М. В. Освітні тренди в умовах Нової української школи / М. В. Швардак
// Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / гол.ред. Слабко В.М. - Київ : ВД "Гельветика", 2022. - Вип. 89. - С. 136-140 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто головні освітні тренди Нової української школи, які яскраво виділяються в мінливих умовах сьогодення, в тому числі, в умовах кризових ситуацій. Підкреслюється, що поява нових тенденцій в освіті є неминучою,
адже сучасне покоління живе в епоху глобальних перетворень, які змінюють ціннісні орієнтири, спосіб життя, мис лення, комуні кування й бачення прийдешнього. «Школа пам’яті» трансформувалась у «школу радості пізнання». Цінність знань, на жаль, девальвується в умовах безперешкодного вільного доступу до будь-якої інформації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
тренд |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.subject |
soft skills |
uk_UA |
dc.subject |
персоналізація |
uk_UA |
dc.subject |
диджиталізація |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’язберігаючі технології |
uk_UA |
dc.subject |
інтегроване навчання |
uk_UA |
dc.subject |
гейміфікація |
uk_UA |
dc.subject |
STEАM-освіта |
uk_UA |
dc.title |
Освітні тренди в умовах Нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |