Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Швардак, Маріанна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T08:27:10Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T08:27:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9974 | |
dc.description | Швардак, М. В. Праксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти / М. В. Швардак // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / гол.ред. Слабко В.М. - Київ : ВД "Гельветика", 2023. - Вип.91. - С. 262-265 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність понять «праксеологія», «праксеологічний підхід». З’ясовано, що основою прак сеологічного підходу є інтеграція знань та ефективної діяльності. Визначено мету та завдання праксеологічного підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів ЗЗСО. З’ясовано, що фахова підготовка майбутніх учителів має бути цілеспрямованою, якісно спланованою відповідно до існуючих умов, продуктивною освітньою діяльністю з оптимально підібраними дієвими та доцільними методами, формами, засобами і технологіями навчання, орієнтованими на прогнозований ефективний результат, який закладено в освітньо-професійній програмі другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | праксеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі початкових класів ЗЗСО | uk_UA |
dc.subject | ефективність | uk_UA |
dc.subject | оптимальність | uk_UA |
dc.subject | результативність | uk_UA |
dc.subject | тренди в освіті | uk_UA |
dc.subject | технології навчання | uk_UA |
dc.title | Праксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |