dc.contributor.author |
Швардак, Маріанна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T08:27:10Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T08:27:10Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9974 |
|
dc.description |
Швардак, М. В. Праксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти / М. В. Швардак // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / гол.ред. Слабко В.М. - Київ : ВД "Гельветика", 2023. - Вип.91. - С. 262-265 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність понять «праксеологія», «праксеологічний підхід». З’ясовано, що основою прак сеологічного підходу є інтеграція знань та ефективної діяльності. Визначено мету та завдання праксеологічного підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів ЗЗСО. З’ясовано, що фахова підготовка майбутніх учителів має бути цілеспрямованою, якісно спланованою відповідно до існуючих умов, продуктивною освітньою діяльністю з оптимально підібраними дієвими та доцільними методами, формами, засобами і технологіями навчання, орієнтованими на прогнозований ефективний результат, який закладено в освітньо-професійній програмі другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.subject |
праксеологічний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі початкових класів ЗЗСО |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.subject |
оптимальність |
uk_UA |
dc.subject |
результативність |
uk_UA |
dc.subject |
тренди в освіті |
uk_UA |
dc.subject |
технології навчання |
uk_UA |
dc.title |
Праксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |