Abstract:
У науково-оглядовій статті представлені результати системного аналізу цифрових
інтерактивних технологій в умовах початкової школи. Розкрито сутність, окреслено принципи (відкритість, цифрова інтеракція, зручність інтерфейсу) застосування цифрових технологій, визначено їхню рівневу структуру (апаратний, програмний та користувацький рівні), охарактеризовано основні засоби (апаратні та програмні). Пропонований у статті авторський алгоритм застосування цифрових інтерактивних технологій містить дванадцять кроків їх ефективної реалізації в освітньому процесі початкової школи. Критична оцінка можливостей цих технологій виявила, що вони мають значний потенціал для покращення навчання учнів початкової шкільної ланки, але їхнє використання повинно бути обґрунтованим та забезпечувати баланс між цифровим та традиційним навчанням, а також дотримуватися принципів безпеки та приватності.
Description:
Швардак, Маріанна Василівна Цифрові інтерактивні технології в освітньому процесі початкової школи / Маріанна Василівна Швардак // Науковий журнал Хортицької національної академії.Серія "Педагогіка.Соціальна робота" : науковий журнал / гол.ред. Нечипоренко В.В. - Запоріжжя, 2023. - Вип. 1(8). - С.39-49