Репозиторий Dspace

Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фенчак, М. М.
dc.contributor.author Фенчак, Любов Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-09-12T08:02:15Z
dc.date.available 2023-09-12T08:02:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
dc.description Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти /М. М. Фенчак, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 125-129 uk_UA
dc.description.abstract У статті авторами обґрунтовано особливості формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти, використовуючи основні засади педагогіки партнерства, як тісної співпраці між учасниками освітнього процесу побудованій на взаєморозумінні, взаємоповазі та творчій співпраці. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject індивідуальна освітня траєкторія uk_UA
dc.subject здобувач початкової освіти uk_UA
dc.subject педагогічна взаємодія uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись