Короткий опис(реферат):
У статті авторами обґрунтовано особливості формування освітньої траєкторії
здобувача початкової освіти, використовуючи основні засади педагогіки партнерства, як
тісної співпраці між учасниками освітнього процесу побудованій на взаєморозумінні,
взаємоповазі та творчій співпраці.
Суть розробки, основні результати:
Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти /М. М. Фенчак, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та
молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. –
Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 125-129