Abstract:
У статті представлено трактування науковцями феномену саморозвитку та
професійного саморозвитку. Акцентується увага на думці науковців, що професійний
саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти є необхідним складником їхньої
професійної компетентності. На основі аналізу наукових джерел представлено власне
розуміння дефініції «професійний саморозвиток майбутніх вихователів закладів дошкільної
освіти».
Description:
Понятійно-термінологічна сутність професійного саморозвитку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як наукової дефініції / І.С. Синевич, О.В. Соколова // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 121-124