Abstract:
Метою роботи є визначення та обґрунтування заходів щодо
дослідження поведінки споживачів при просуванні товару підприємця та
економічний контроль за управлінням бізнесу.
Методологічною основою дослідження є наукові праці вчених з питань
дослідження поведінки споживачів для досягнення комерційних результатів,
просування товару підприємства, різні способи досягнення маркетингових
цілей.
Description:
Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна Наукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесу / Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна // Наукові інновації та передові технології. Серія "Державне управління", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2023. - №11(25). - С. 343-353.