dc.contributor.author |
Баланюк, Іван Федорович |
|
dc.contributor.author |
Шеленко, Діана Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Ліба, Наталія Степанівна |
|
dc.contributor.author |
Приймак, Христина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-11T11:50:47Z |
|
dc.date.available |
2023-09-11T11:50:47Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9966 |
|
dc.description |
Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна Наукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесу / Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна // Наукові інновації та передові технології. Серія "Державне управління", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2023. - №11(25). - С. 343-353. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою роботи є визначення та обґрунтування заходів щодо
дослідження поведінки споживачів при просуванні товару підприємця та
економічний контроль за управлінням бізнесу.
Методологічною основою дослідження є наукові праці вчених з питань
дослідження поведінки споживачів для досягнення комерційних результатів,
просування товару підприємства, різні способи досягнення маркетингових
цілей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ |
uk_UA |
dc.subject |
наукові дослідження ринку |
uk_UA |
dc.subject |
просування товару |
uk_UA |
dc.subject |
економічний контроль |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
управління бізнесом |
uk_UA |
dc.title |
Наукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |