Abstract:
Стаття присвячена дослідженню ефективності використання сторітелінгу в
процесі формування комунікативної компетентності учнів початкових класів. Вона описує
теоретичні засади сторітелінгу, аналізує його вплив на розвиток мовленнєвих навичок та
комунікативних здібностей учнів. Дослідження включає експериментальну частину, під час
якої проводяться заняття з використанням сторітелінгу із залученням учнів початкових
класів. Аналізуються результати цього експерименту, що дозволяє зробити висновки про
ефективність сторітелінгу як методу формування комунікативної компетентності учнів
початкових класів.
Description:
Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами сторітелінгу / І.І Розман, В.Ю. Онисько // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 88-91