Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено теоретичні засади професійної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти, уточнено поняття «компетентність», визначено складові компоненти професійної педагогічної компетентності, серед яких – система психологічних, загальнодидактичних та фахових знань, умінь, професійні здібності та професійно значущі риси особистості. Проаналізовано умови успішного формування професійної компетентності: формування світогляду та спрямованості особистості, на основі яких відбувається засвоєння знань і умінь; розвиток професійних здібностей та професійно значущих рис особистості в контексті набуття педагогічного досвіду.
Суть розробки, основні результати:
Добош О. М. Формування професійної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти в процесі фахової підготовки / О. М. Добош // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. – № 1(3). – С. 43-46.