DSpace Repository

Використання сучасних освітніх цифрових педагогічних технологій у підготовці здобувачів

Show simple item record

dc.contributor.author Гарапко, Віталія Іванівна
dc.contributor.author Йовдій, Вікторія
dc.contributor.author Дешко, Маріам
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:47:14Z
dc.date.available 2023-08-15T07:47:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9939
dc.description Гарапко, В. Використання сучасних освітніх цифрових педагогічних технологій у підготовці здобувачів / Гарапко, В., Йовдій, В., Дешко, М. // Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». - Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Випуск 16 (48). - С. 48–53 uk_UA
dc.description.abstract Сучасна система освіти 21-го століття забезпечує ефективні освітні можливості та розроблена так, що здобувач є центром цієї системи. Доступність і справедливість системи освіти можуть бути досягнуті за допомогою цифрового середовища, яке забезпечує розширені можливості персоналізованого навчання. ООН у документі «Цілі сталого розвитку (ЦСР) 4» закликає країни «забезпечувати інклюзивну та справедливу якісну освіту та сприяти можливостям навчання протягом усього життя для всіх». Проаналізувавши кожне з ключових слів у ЦСР 4, зрозуміємо, що різнотипові ресурси, які реалізують цілі та є необхідними для досягнення головної мети навчання всього життя, є дуже амбітними та дороговартісними. «Інклюзивний» передбачає персоналізоване навчання всіх дітей, яке всі педагоги вважаюють найкращий спосіб навчання. «Справедливий» означає, що всі здобувачі отримають доступ до однакової освіти, незалежно від їхнього соціального, економічного та/або географічного положення. «Якість» означає використання останніх результатів наукових досліджень для формування ефективної системи освіти та навчання. І останнє, але не менш важливе, навчання слід розглядати як процес, що триває все життя. Це означає, що загальною метою сучасного освітнього процесу є пристосування навчального матеріалу та інструментів до широкого вікового спектру здобувачів. Сучасна освітня система значною мірою покладається на вчителів і звичайні інструменти, такі як підручники, стандартизовані навчальні програми, традиційне оцінювання на основі іспитів і великі аудиторії. Щоб розширити цей перелік для досягнення ЦСР 4, потрібні значні інвестиції в освітній сектор. Але є більш дешевий і ефективний варіант- це використання технологій. Технології можуть і вже змінюють освітню сферу на всіх її рівнях та етапах здобуття, оцінювання uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject освітня сфера uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject цифрові ігри uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject віртуальна реальність uk_UA
dc.subject цифрова педагогіка uk_UA
dc.title Використання сучасних освітніх цифрових педагогічних технологій у підготовці здобувачів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account