DSpace Repository

Характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз

Show simple item record

dc.contributor.author Симонян, Віталій Вікторович
dc.date.accessioned 2023-08-09T07:09:28Z
dc.date.available 2023-08-09T07:09:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9936
dc.description Симонян В. В. Характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз / В. В. Симонян // НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Випуск 92. Том 1. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. - С. 121-125 uk_UA
dc.description.abstract У статті схарактеризовано ключові поняття: “зміст освіти”, “зміст професійної освіти”, “освітня програма”. Виокремлено й описано основні аспекти змісту освіти на підставі дослідження освітніх програм за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, за якими відбувається підготовка майбутніх викладачів вокалу в закладах вищої освіти. Мета статті полягає в характеристиці змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу та у виокремленні спільних і відмінних аспектів змісту освітньо-професійних програм. Загальна характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу побудована на нормативних положеннях і вітчизняних наукових позиціях стосовно того, що зміст освіти варто витлумачувати через систему професійних результатів навчання (знання, уміння, навички). До ґрунтовного аналізу змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу залучено дев’ять освітніх програм за спеціальністю 025 Музичне мистецтво, за якими готують майбутніх викладачів вокалу у ЗВО та що акредитовані Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти за другим (магістерським) рівнем вищої освіти (за період із 2019 до 2023 року). У семи ОПП диференційовано спільні й відмінні характеристики ОК, зазначено назву ОП та рік оновлення ОП. На цій підставі з’ясовано тенденції до оновлення ОП й особливості підготовки майбутнього викладача вокалу ЗВО, з огляду на специфіку формування ФК та ПРН кожної ОП. Дослідницькі перспективи за вибраним науковим напрямом пов’язані з розширенням порівняльного аналізу змісту підготовки майбутнього викладача вокалу, згідно з переліком компонентів та їхньою логічною побудовою, для виокремлення ФК і ПРН із циклу професійної підготовки uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject зміст освіти uk_UA
dc.subject освітня програма uk_UA
dc.subject освітньо-професійна програма uk_UA
dc.subject освітньо-наукова програма uk_UA
dc.subject майбутній викладач вокалу uk_UA
dc.subject освітні компоненти uk_UA
dc.subject фахові компетентності uk_UA
dc.subject програмні результати навчання uk_UA
dc.title Характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account