Репозиторий Dspace

Формування мовленнєвої діяльності дошкільників як проблема логопедії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чекан, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Барна, Христина Василівна
dc.date.accessioned 2023-07-11T08:06:18Z
dc.date.available 2023-07-11T08:06:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9919
dc.description Чекан О.І., Барна Х.В. Формування мовленнєвої діяльності дошкільників як проблема логопедії // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» зареєстровано Міністерством юстиції України (Випуск 59 2023 р.). - Видавничий дім «Гельветика», 2023. - С.94-97 uk_UA
dc.description.abstract У науковій статті порушується проблема формування мовленнєвої діяльності дошкільників як складової загальної культури мовлення. Проблема вивчення мовленнєвої діяльності виступає предметом дослідження лінгвістики, психолінгвістики, лінгводидактики та логодидактики. Відмічено, що становлення мовленнєвої діяльності відбувається в період раннього і дошкільного віку. Під складовими мовленнєвої діяльності дошкільників розуміється фонетично правильна і чиста вимова звуків рідної мови; орфоепічна правильна вимова слів і фраз за допомогою наголосу, інтонації, паузи і відповідного темпу, що відповідають нормам літературної вимови; чітка дикція, розвинений фонематичний слух, правильне мовленнєве дихання, вміння контролю вати силу голосу; інтонаційна виразність мовлення. Охарактеризовано чинники мовленнєвої діяльності такі як: рівень комунікативної активності, чітка артикуляція звуків рідної мови, фонематична та орфоепічна правильність мовлення, мовленнєве дихання, дикція, сила голосу, темп мовлення, тембр, фонематичний слух, засоби інтонаційної виразності. Відмічено, що вирішальну роль у процесі засвоєння дитиною чинників мовленнєвої діяльності відіграє фонематичний слух, який визначається як здатність розрізнювати і відтворювати всі звуки рідної мови. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Литовська Республіка) uk_UA
dc.subject мовленнєва діяльність uk_UA
dc.subject мовленнєві навички uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject мовленнєве дихання uk_UA
dc.subject фонематичний слух uk_UA
dc.subject інтонаційна виразність мовлення uk_UA
dc.subject корекційно-розвивальна робота uk_UA
dc.title Формування мовленнєвої діяльності дошкільників як проблема логопедії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись