Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коновальчук, Інна Миколаївна | |
dc.contributor.author | Вишнівська, Наталія Володимирівна | |
dc.contributor.author | Прошкуратова, Тамара Сергіївна | |
dc.contributor.author | Кобаль, Василь Іванович | |
dc.contributor.author | Саєнко, Юлія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-02T08:57:48Z | |
dc.date.available | 2023-06-02T08:57:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9837 | |
dc.description | Формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень / Коновальчук Інна Миколаївна, Вишнівська Наталія Володимирівна, Прошкуратова Тамара Сергіївна, Кобаль Василь Іванович, Саєнко Юлія Олександрівна // Наука і техніка сьогодні. Серія "Педагогіка",Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Фізико-математичні науки", Серія "Техніка" : електронний журнал / гол.ред. Сопілко І.М. - Київ, 2023. - 7(21). - С. 348-359 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено основні види, методи та принципи з допомогою яких формується готовність майбутніх учителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень. Визначено, що для вирішення зазначеної проблематики згідно з Законом України «Про вищу освіту» студентів потрібно залучати до науково-дослідних, дослідно- конструкторських роботах, у конференціях, симпозіумах, виставках, конкурсах, представленнях своїх робіт для публікації, адже це надасть можливість формувати у них готовність до проведення науково-педагогічних досліджень. На основі аналізу наукових підходів обґрунтовано, що науково- педагогічні дослідження – це процес і результат науково-педагогічної діяльності учителів, яке веде до здобуття нових знань про об’єктивний стан справ в освіті, а також визначення можливостей і механізмів її вдосконалення. Розглянуто, що науково-педагогічне дослідження складається наступних кроків: визначення проблематики дослідження, постановка мети, збір та аналіз інформації, формулювання гіпотези, планування і організація експерименту, аналіз і узагальнення результатів експерименту, обґрунтування новизни отриманих результатів та формулювання висновків. Визначено, що для формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення наукових досліджень доцільно використовувати наступні види занять: лекції- бесіди, проблемні семінари, різні види практики (на молодших курсах навчання); проблемні лекції, семінари-дискусії, різні види практики (на старших курсах); інтерактивні лекції, семінари-презентації проектів, різні види практики (бакалаврат, магістратура). Зазначено, що формування науково-дослідної компетентності відбувається з допомогою наступних форм роботи: курсові роботи, наукові гуртки, наукові семінари, конкурси, дипломні роботи, науково-практичні конференції, олімпіади, студентське наукове товариство. Зроблено висновок, що підготовка майбутніх учителів початкової школи до науково-педагогічних досліджень – це процес взаємодії потреб, інтересів, ціннісних орієнтацій, мотивів, професійних знань і практичних умінь та професійно значущих якостей, які дають змогу фахівцю ефективно здійснювати практичну діяльність. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні дослідження | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі початкових класів | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до проведення науково-педагогічних досліджень | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |