Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козарь, Оксана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T11:32:57Z | |
dc.date.available | 2023-05-29T11:32:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9819 | |
dc.description | Козарь, О. П. Технології навчання природничих дисциплін на прикладі хімії на засадах інтегративного підходу / О. П. Козарь // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - Вип. 2(33). - С.32-38 | uk_UA |
dc.description.abstract | , В статті представлено основні ідеї інтегрованого навчання, що є оптимальними для сучасного розвитку національної школи. Розглянуто існуючі технології навчання природничих дисциплін, як сукупність технологій, що застосовуються як у навчанні інтегрованих природничих курсів, так і під час вивчення окремих предметів хімії, фізики, біології, екології, які спрямовані на загальний результат – формування цілісного наукового світогляду, опанування ключовими компетентностями, передусім – у галузі природничих наук, техніки і технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево-Ченстохова | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | урок | uk_UA |
dc.subject | природничі дисципліни | uk_UA |
dc.title | Технології навчання природничих дисциплін на прикладі хіміїна засадах інтегративного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |