Zusammenfassung:
, В статті представлено основні ідеї інтегрованого навчання, що є оптимальними для сучасного
розвитку національної школи. Розглянуто існуючі технології навчання природничих дисциплін, як
сукупність технологій, що застосовуються як у навчанні інтегрованих природничих курсів, так і під час
вивчення окремих предметів хімії, фізики, біології, екології, які спрямовані на загальний результат –
формування цілісного наукового світогляду, опанування ключовими компетентностями, передусім – у
галузі природничих наук, техніки і технологій.
Beschreibung:
Козарь, О. П. Технології навчання природничих дисциплін на прикладі хімії на засадах інтегративного підходу / О. П. Козарь // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - Вип. 2(33). - С.32-38