Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Симонян, Віталій Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2023-05-02T09:13:35Z | |
dc.date.available | 2023-05-02T09:13:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9745 | |
dc.description | Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу / В. В. Симонян // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 60. Том 4. - С. 162-169 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано сутність низки термінів: «умова», «педагогічна умова», «мотив», «мотивація», «інтеграція», «інтеграція міждисциплінарного підходу». Проаналізовано дефініції поняття «педагогічна умова», сформульовано авторське визначення терміна (сукупність певних форм, методів, засобів, творчих ситуацій, що зумовлюють функціювання й розвиток усіх структурних компонентів етнокультурної компетентності, які спрямовані на вдосконалення професійних якостей майбутнього викладача вокалу). Мета статті – виокремлення педагогічних умов формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки в закладі вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | умова | uk_UA |
dc.subject | педагогічна умова | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | інтеграція міждисциплінарного під- ходу | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |