dc.contributor.author |
Симонян, Віталій Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-02T09:13:35Z |
|
dc.date.available |
2023-05-02T09:13:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9745 |
|
dc.description |
Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу / В. В. Симонян // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 60. Том 4. - С. 162-169 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано сутність низки термінів: «умова», «педагогічна умова», «мотив», «мотивація»,
«інтеграція», «інтеграція міждисциплінарного підходу». Проаналізовано дефініції поняття «педагогічна умова», сформульовано авторське визначення терміна (сукупність певних форм, методів, засобів, творчих ситуацій, що зумовлюють функціювання й розвиток усіх структурних компонентів етнокультурної компетентності, які спрямовані на вдосконалення професійних якостей майбутнього викладача вокалу).
Мета статті – виокремлення педагогічних умов формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки в закладі вищої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
умова |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна умова |
uk_UA |
dc.subject |
мотив |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція міждисциплінарного під- ходу |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |