Репозиторий Dspace

Характеристика компонентів етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Симонян, Віталій Вікторович
dc.date.accessioned 2023-05-02T09:04:38Z
dc.date.available 2023-05-02T09:04:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9744
dc.description Характеристика компонентів етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу / В. В. Симонян // Педагогічний дискурс. - Випуск 33, 2022. - С. 25-31 uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає в обґрунтуванні структури етнокультурної компетентності та в характеристиці змісту її компонентів (на основі теоретичного аналізу досліджуваного феномену в наукових працях). У роботі використано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння) для вивчення компонентів етнокультурної компетентності у сфері музичного мистецтва, що вможливлює теоретичний аналіз структури етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу та її характеристику. У розвідці схарактеризовано структуру етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, музики, музики та хореографії, музичного мистецтва в регіональному контексті, учителів музичного мистецтва у вищій школі, учителів музики в педагогічних університетах. З’ясовано основні відмінності компонентів етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу. Виокремлено та схарактеризовано компоненти етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу. З огляду на різні підходи авторів, запропоновано структуру етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу, що охоплює чотири компоненти: мотиваційно-ціннісний (спрямований на мотивацію й активність особистості в опануванні необхідного рівня професійної підготовки), когнітивний (окреслює обізнаність особистості щодо традицій, культурних цінностей етносу, особливостей побуту, світогляду, забезпечує не тільки пізнання культури власного та інших народів, але й налагодження творчої взаємодії між різними етнічними музичними культурами), операційний (передбачає формування етнокультурного мислення, що сприяє активізації пізнавальних процесів на основі відпрацювання механізму мисленнєвих операцій, оскільки етнокультурне мислення володіє всіма функціями), рефлексивний (характеризує готовність особистості до оцінювання себе як представника етносу, власного ставлення до культурних традицій інших етносів, що спрямоване на самопізнання й осмислення свого духовного світу, власних дій і станів, ролі й місця в праці). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject система uk_UA
dc.subject системний підхід uk_UA
dc.subject структура uk_UA
dc.subject мотиваційно-ціннісний uk_UA
dc.subject когнітивний uk_UA
dc.subject операційний uk_UA
dc.subject рефлексивний компоненти uk_UA
dc.title Характеристика компонентів етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись