Репозиторий Dspace

Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бондар, Тамара Іванівна
dc.contributor.author Пинзеник, Олена Мафтеївна
dc.date.accessioned 2023-04-27T09:08:30Z
dc.date.available 2023-04-27T09:08:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9733
dc.description Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Тамара Бондар, Олена Пинзеник // Молодь і ринок № 1 (209), 2023. - С. 69-74 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається і уточнюється сутність та зміст понять “компетентність”, “професійна компе- тентність”, “фахова компетентність”, “професійна готовність” до педагогічної діяльності вихователя закладу дошкільної освіти, шляхи її удосконалення. Подано результати дослідження проблеми формування професійноїкомпетентності майбутнього педагога, уточнено поняття фахової компетентності та окреслених результати удосконалення її змісту відповідно до стандартів освіти шляхом оновлення компонентів освітньо-професійної програми підготовки магістрів дошкільної освіти uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject фахова компетентність uk_UA
dc.subject інклюзивна компетентність uk_UA
dc.subject професійна готовність uk_UA
dc.title Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись