Короткий опис(реферат):
У статті розглядається і уточнюється сутність та зміст понять “компетентність”, “професійна компе-
тентність”, “фахова компетентність”, “професійна готовність” до педагогічної діяльності вихователя закладу дошкільної освіти, шляхи її удосконалення. Подано результати дослідження проблеми формування професійноїкомпетентності майбутнього педагога, уточнено поняття фахової компетентності та окреслених результати удосконалення її змісту відповідно до стандартів освіти шляхом оновлення компонентів освітньо-професійної програми підготовки магістрів дошкільної освіти
Суть розробки, основні результати:
Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Тамара Бондар, Олена Пинзеник // Молодь і ринок № 1 (209), 2023. - С. 69-74