Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бондар, Тамара Іванівна | |
dc.contributor.author | Пинзеник, Олена Мафтеївна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T08:48:32Z | |
dc.date.available | 2023-04-27T08:48:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9732 | |
dc.description | Розвиток природничої освіти в Данії / Т. І. Бондар, О. М. Пинзеник // Педагогіка. Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип. 59, том 1, 2023. - С. 208-214 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аргументовано значущість вивчення досвіду організації освіти в Данії для модернізації вітчизняної галузі. Докладного аналізу потребують підходи, застосування яких сприяє ефективній і якісній організації природничої освіти в контексті реформи народної школи “Folkeskole” (2003–2022 рр.). Унаслідок дослідження психолого-педагогічних джерел виокремлено загальні тенденції розвитку природничої освіти Данії: пріоритетність освіти як запорука економічної і політичної стабільності країни; спрямування змісту шкільної природничої освіти на економічний, культурний і соціальний розвиток країни; підготовка педагогічних працівників до реформування народної школи (у межах реалізації шкільної реформи “Folkeskole”); інтегрування змісту природничих дисциплін у контексті природничих галузей у початковій школі; налагодження співпраці між закладами освіти та краєзнавчими музеями, музеями науки і техніки, науковими центрами, зоопарками, акваріумами для підвищення успішності учнів у формуванні природозбережувальної компетентності; розроблення змісту природознавчих дисциплін, з огляду на основні тенденції розвитку суспільства. Для природничої освіти в Данії характерне інтенсифіковане реформування освіти, що відбувається під впливом глобалізаційних чинників. Для прогнозування змін у динаміці природничої освіти потрібно мати чітке уявлення про державну освітню політику, про особливості ініціатив для сталого розвитку. Своєчасна рефлексія таких процесів можлива за умови збирання й систематизації аналітичних даних, діагностування поточної ситуації, формулювання конструктивних висновків. Перспективні напрями дослідження пов’язані з аналізом змісту природничої освіти в усіх класах початкової школи та зі студіюванням технологій інтеграції навчального змісту. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | реформа | uk_UA |
dc.subject | зміст природничої освіти | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | стандарти | uk_UA |
dc.subject | сталий розвиток | uk_UA |
dc.subject | педагогічні працівники | uk_UA |
dc.title | Розвиток природничої освіти в Данії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |