Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Романишина, Людмила | |
dc.contributor.author | Крищук, Богдан | |
dc.contributor.author | Брижак, Надія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T08:55:22Z | |
dc.date.available | 2023-04-26T08:55:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9727 | |
dc.description | Сучасні підходи до формування здоров’язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкової школи / Л. Романишина, Б. Крищук, Н. Брижак // Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - №(1).2023 - С. 104–108 | uk_UA |
dc.description.abstract | Сутність здоров’язбереження полягає у збереженні здоров’я учнів за допомогою педагогічних засобів, форм, методів та прийомів. Завдання вчителя полягає у набутті учнем знань, вмінь і навичок збереження власного здоров’я та формуванні їх здоров’язбережувальних компетентностей, які є одними з ключових для української системи освіти. Концепція Нової української школи вибудована на пріоритетах виховання компетентної особистості дитини, яка володіє знаннями, уміє їх застосовувати у повсякденному житті, адаптуватись до реалій сьогодення, долати життєві труднощі, піклуватись про своє здоров’я та підтримувати його на належному рівні, вміє протидіяти негативним зовнішнім впливам. Навчити дітей берегти та зміцнювати своє здоров’я і є найважливішим завданням Нової української школи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальні освітні технології | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальні компетентності | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до формування здоров’язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |