DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Сучасні підходи до формування здоров’язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкової школи

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Романишина, Людмила
dc.contributor.author Крищук, Богдан
dc.contributor.author Брижак, Надія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-04-26T08:55:22Z
dc.date.available 2023-04-26T08:55:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9727
dc.description Сучасні підходи до формування здоров’язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкової школи / Л. Романишина, Б. Крищук, Н. Брижак // Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - №(1).2023 - С. 104–108 uk_UA
dc.description.abstract Сутність здоров’язбереження полягає у збереженні здоров’я учнів за допомогою педагогічних засобів, форм, методів та прийомів. Завдання вчителя полягає у набутті учнем знань, вмінь і навичок збереження власного здоров’я та формуванні їх здоров’язбережувальних компетентностей, які є одними з ключових для української системи освіти. Концепція Нової української школи вибудована на пріоритетах виховання компетентної особистості дитини, яка володіє знаннями, уміє їх застосовувати у повсякденному житті, адаптуватись до реалій сьогодення, долати життєві труднощі, піклуватись про своє здоров’я та підтримувати його на належному рівні, вміє протидіяти негативним зовнішнім впливам. Навчити дітей берегти та зміцнювати своє здоров’я і є найважливішим завданням Нової української школи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject здоров’язбереження uk_UA
dc.subject здоров’язбережувальні освітні технології uk_UA
dc.subject здоров’язбережувальні компетентності uk_UA
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk_UA
dc.title Сучасні підходи до формування здоров’язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкової школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto