00 DSpace/Manakin Repository

Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фенчак, Любов Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-02-02T16:49:04Z
dc.date.available 2018-02-02T16:49:04Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971
dc.description Фенчак Л. М. Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич, 2017. – № 3 (146). – С. 98 - 102. en_US
dc.description.abstract У статті розглядається питання про особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Визначено ключові положення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх педагогів та педагогічні умови розвитку організаційно-управлінської компетентності студентів у освітньому середовищі ВНЗ. На основі узагальнення теоретичних підходів конкретизовано поняття “готовність майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів”. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject організаційно-управлінська компетентність en_US
dc.subject  інноваційні освітні технології en_US
dc.subject проектувальні уміння en_US
dc.subject студенти en_US
dc.title Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу