Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T16:49:04Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T16:49:04Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971 | |
dc.description | Фенчак Л. М. Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич, 2017. – № 3 (146). – С. 98 - 102. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання про особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Визначено ключові положення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх педагогів та педагогічні умови розвитку організаційно-управлінської компетентності студентів у освітньому середовищі ВНЗ. На основі узагальнення теоретичних підходів конкретизовано поняття “готовність майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів”. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | організаційно-управлінська компетентність | en_US |
dc.subject | інноваційні освітні технології | en_US |
dc.subject | проектувальні уміння | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.title | Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |