dc.contributor.author |
Фенчак, Любов Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-02T16:49:04Z |
|
dc.date.available |
2018-02-02T16:49:04Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/971 |
|
dc.description |
Фенчак Л. М. Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич, 2017. – № 3 (146). – С. 98 - 102. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається питання про особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Визначено ключові положення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх педагогів та педагогічні умови розвитку організаційно-управлінської компетентності студентів у освітньому середовищі ВНЗ. На основі узагальнення теоретичних підходів конкретизовано поняття “готовність майбутнього вчителя початкових класів до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів”. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
організаційно-управлінська компетентність |
en_US |
dc.subject |
інноваційні освітні технології |
en_US |
dc.subject |
проектувальні уміння |
en_US |
dc.subject |
студенти |
en_US |
dc.title |
Особливості формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх педагогів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |