Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T16:04:11Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T16:04:11Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970 | |
dc.description | Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | здоров’язберігаюча компетентність | en_US |
dc.subject | культура здоров’я | en_US |
dc.subject | навчально-виховний процес | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.title | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |