Репозиторий Dspace

Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фенчак, Любов Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-02-02T16:04:11Z
dc.date.available 2018-02-02T16:04:11Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
dc.description Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96. en_US
dc.description.abstract У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject  здоров’язберігаюча компетентність en_US
dc.subject  культура здоров’я en_US
dc.subject  навчально-виховний процес en_US
dc.subject професійна підготовка en_US
dc.title Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись