dc.contributor.author |
Фенчак, Любов Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-02T16:04:11Z |
|
dc.date.available |
2018-02-02T16:04:11Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970 |
|
dc.description |
Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
здоров’язберігаюча компетентність |
en_US |
dc.subject |
культура здоров’я |
en_US |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.title |
Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |