Короткий опис(реферат):
Статтю присвячено проблемі інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано дослідження науковців з означеного питання, подано рекомендації щодо підготовки майбутніх фахівців до проведення уроків української мови в навчальних закладах на інклюзивних засадах. Підготовка фахівців для навчання дітей у інклюзивну освіту в Україні ведеться відповідно до галузевих стандартів вищої освіти. Наприклад, для підготовки фахівців за напрямом «Початкова освіта» в педагогічних університетах був введений предмет «Основи інклюзивної педагогіки». У результаті студенти, які вивчають дану дисципліну, повинні бути здатні використовувати на практиці теоретичні знання про організацію навчального процесу в загальноосвітній школі на загальних засадах; складати індивідуальний навчальний план; організовувати співпрацю із сім’ями, які мають дітей з обмеженими можливостями; використовувати ефективні методи соціалізації дітей.
Суть розробки, основні результати:
Lavrenova, M. V. Training of primary school teachers for the ukrainian language lesson in an inclusive learning environment / M. V. Lavrenova, N. V. Lalak // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – №1 (55). – С.94-102