Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобирєва, Олена Сергіївна | |
dc.contributor.author | Коврей, Дора | |
dc.date.accessioned | 2023-04-05T11:30:45Z | |
dc.date.available | 2023-04-05T11:30:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686 | |
dc.description | Бобирєва, Д., Коврей, О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу // Social Work and Education, Vol. 8, No. 4. - С.505-514 | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль | uk_UA |
dc.subject | фахова компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | заклади дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |