00 DSpace/Manakin Repository

Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобирєва, Олена Сергіївна
dc.contributor.author Коврей, Дора
dc.date.accessioned 2023-04-05T11:30:45Z
dc.date.available 2023-04-05T11:30:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686
dc.description Бобирєва, Д., Коврей, О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу // Social Work and Education, Vol. 8, No. 4. - С.505-514 uk_UA
dc.description.abstract Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Тернопіль uk_UA
dc.subject фахова компетентність uk_UA
dc.subject майбутні вихователі uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.title Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу