dc.contributor.author |
Бобирєва, Олена Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Коврей, Дора |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-05T11:30:45Z |
|
dc.date.available |
2023-04-05T11:30:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9686 |
|
dc.description |
Бобирєва, Д., Коврей, О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні
підходи до її формування на засадах компетентісного підходу // Social Work and Education, Vol. 8, No. 4. - С.505-514 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має
бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Тернопіль |
uk_UA |
dc.subject |
фахова компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вихователі |
uk_UA |
dc.subject |
заклади дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |