Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Задорожний, Ігор Зенонович | |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T09:03:27Z | |
dc.date.available | 2023-03-27T09:03:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9663 | |
dc.description | Задорожний І. Елементи новобалканських напівів в каноні пасхи церковно-пісенної практики Закарпаття / І. Задорожний // Українська музика. - 2016. - Число 4. - С. 5-15 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснюється порівняння піснеспівів Пасхи Закарпатських церковно-співочих збірників Простопінія 1906 року Бокшая-Малинича, Василіянського Простопінія о. Йоакима Хоми 1930 року та рукописних ірмологіонів кінця XVI–XIX століть. У регіональній церковно-пісенній практиці сформовані стислі варіанти розспівування текстів Пасхальної Утрені, у яких простежується збереження окремих ладових опор- них тонів, контурів мелодики, ритмоінтонацій, мотивів напівів новобалканської тра- диції. У контексті мелодико-ритмічних змін, новоутворень виявлена спільність мет- ричних параметрів мотивів, масштабів часових пропорцій музичних піввіршів демонструє стійкість нормативів часомірної модальної метрики – важливої складової словесно-музичного формотворення в монодії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Простопініє | uk_UA |
dc.subject | ірмологіон | uk_UA |
dc.subject | ірмос | uk_UA |
dc.subject | тропар | uk_UA |
dc.subject | канон Пасхи | uk_UA |
dc.title | Елементи новобалканських напівів в каноні пасхи церковно-пісенної практики Закарпаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |