Репозиторий Dspace

Формування маркетингової діяльності підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Агафонова, Е. П.
dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.date.accessioned 2023-03-14T09:55:07Z
dc.date.available 2023-03-14T09:55:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599
dc.description Агафонова, Е. П. Формування маркетингової діяльності підприємства / Е. П. Агафонова, Б. В. Барчі // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 230-234 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванню концепцій управління маркетингом. В сьогоденній реальності конкурентної боротьби та швидких змін на ринку маркетинг вирішує багато питань. Робота містить огляд корегувальних дій у формуванні маркетингової діяльності. Підсумовуючи цей матеріал можна визначити алгоритм діяльності підприємства за допомогою ефективних дій в маркетинговій сфері. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject концепції маркетингової діяльності uk_UA
dc.subject формування маркетингової діяльності uk_UA
dc.title Формування маркетингової діяльності підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись