dc.contributor.author |
Агафонова, Е. П. |
|
dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-14T09:55:07Z |
|
dc.date.available |
2023-03-14T09:55:07Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9599 |
|
dc.description |
Агафонова, Е. П. Формування маркетингової діяльності підприємства / Е. П. Агафонова, Б. В. Барчі // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 230-234 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі формування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванню концепцій управління маркетингом. В сьогоденній реальності конкурентної боротьби та швидких змін на ринку маркетинг вирішує багато питань. Робота містить огляд корегувальних дій у формуванні маркетингової діяльності. Підсумовуючи цей матеріал можна визначити алгоритм діяльності підприємства за допомогою ефективних дій в маркетинговій сфері. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
ринок |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
концепції маркетингової діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
формування маркетингової діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Формування маркетингової діяльності підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |