dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Долгош, Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-13T08:58:22Z |
|
dc.date.available |
2023-03-13T08:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9587 |
|
dc.description |
Молнар, Т. І. Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз / Т. І. Молнар, Н. М. Долгош // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 147-153 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено проблемі розвивального освітнього середовища початкової школи. Акцентовано увагу на тому, що розвивальне освітнє середовище є важливим чинником особистісного розвитку молодшого школяра. На основі аналізу наукової літератури проаналізовано різні підходи до тлумачення категорій, як от: «середовище», «освітнє середовище», «розвивальне навчання» та визначено поняття «розвивальне освітнє середовище». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
середовище |
uk_UA |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
розвивальне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
розвивальне освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.title |
Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |