Zusammenfassung:
Статтю присвячено проблемі розвивального освітнього середовища початкової школи. Акцентовано увагу на тому, що розвивальне освітнє середовище є важливим чинником особистісного розвитку молодшого школяра. На основі аналізу наукової літератури проаналізовано різні підходи до тлумачення категорій, як от: «середовище», «освітнє середовище», «розвивальне навчання» та визначено поняття «розвивальне освітнє середовище».
Beschreibung:
Молнар, Т. І. Розвивальне освітнє середовище початкової школи: категорійно-дефінітивний аналіз / Т. І. Молнар, Н. М. Долгош // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 147-153