Короткий опис(реферат):
Автори представляють аналіз сучасних психолого-педагогічних
досліджень щодо доцільності та перспективності використання
комп'ютерних технологій у навчальному процесі спеціальних шкіл, виокремлює
корекційні можливості освітніх програм різних рівнів складності для надання
диференційованої допомоги дітям із порушеннями психофізичного розвитку,
подає тлумачення понять «інформаційно-комунікаційні технології»,
«інформаційно-комунікаційні технології в логопедії», «інформаційно-
технологічна компетенція вчителя-логопеда». У статті автор презентує
критерії та показники дослідження сформованості інформаційно-
технологічної компетенції вчителів-логопедів, модель формування
інформаційно-технологічної компетенції вчителя-логопеда.
Суть розробки, основні результати:
Лазар, В. Ф. Інформаційні технології в логопедії / В. Ф. Лазар, О. Д. Панченко, Я. І. Тесличко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 117-125