00 DSpace/Manakin Repository

Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коврей, Дора
dc.contributor.author Бобирєва, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-03-06T09:58:51Z
dc.date.available 2023-03-06T09:58:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9571
dc.description Бобирєва, Д. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу / Д. Бобирєва, О. Коврей // Social Work and Education. - T. : Vector, 2021. Vol. 8, No. 4. - С. 505-514 uk_UA
dc.description.abstract Сучасний дошкільний заклад активно перетворюється на «інститут соціалізації», а вихователь має бути прикладом для дітей та мати належний рівень фахової компетентності. Установлено, що з психолого-педагогічної точки зору компетентний вихователь володіє ґрунтовними знаннями, має розвинуті педагогічні здібності, досконалі професійні уміння, сформовану професійну самосвідомість та педагогічне мислення, а також володіє навичками самонавчання й самовдосконалення. На основі узагальнення з’ясовано, що основними характеристиками фахової компетентності майбутніх вихователів є: досконале володіння теоретичними знаннями; педагогічна майстерність; самовдосконалення і творча праця над собою; оволодіння культурним, етнодуховним потенціалом; застосування на практиці новітніх методик навчання й виховання дітей дошкільного віку. У фаховій діяльності вихователя виокремлено п’ять основних функцій: організація, планування, контроль і надання допомоги, педагогічний аналіз. До спектру основних ролей вихователя належать: навчати, допомагаючи дітям набути нові знання, і виховувати на основі творчої мотивації. Вагому роль у фаховій компетентності вихователів відведено особистісним якостям (відвертість, доброзичливість, співпереживання, щирість). Сучасний вихователь має бути інноваційним дослідником, організатором, фасилітатором, консультантом, коучом. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Тернопіль uk_UA
dc.subject фахова компетентність uk_UA
dc.subject майбутні вихователі uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.title Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентісного підходу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу