Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | |
dc.contributor.author | Лемак, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T07:27:39Z | |
dc.date.available | 2023-02-28T07:27:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9551 | |
dc.description | Проблематика формування і розвитку особистості у прозових творах українських письменників Закарпаття (20–30-ті рр. хх століття) / Ірина Розман, Оксана Лемак // Knowledge, Education, Law, Management. - 2022 № 7 (51). - С. 14-18 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблематика формування і розвитку особистості, відображена у творах укра- їнських письменників Закарпаття 20-30-х рр. ХХ століття. Акцентовано на творчості Василя Ґренджи-Донського, Федора Потушняка та Юрія Станинця, яка вирізняються глибоким проникненням у внутрішній світ людини. У статті наголошено, що в літературній критиці досліджуваного періоду існувала тенденція трактування художніх творів, які ґрунтувалися на фольклорних джерелах і народному епосі та підніматиме гострі соціальні проблеми як «етнографізм» і «примітивне побутування». Відзначено два важливі аспекти прози Закарпаття, які зрідка піднімаються педагогічною науковою, але актуалізуються за умов російсько-української війни та її наслідків. Особлива увага приділена потужному виховному потенціалі ідеї, згідно з якою, перебуваючи в умовах миру, сімейної злагоди, достатку, діти і дорослі мають цінувати та усвідомлювати потребу їхнього збереження, захисту та плекання сумлінним навчанням і працею. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | формування особистості | uk_UA |
dc.subject | Закарпаття | uk_UA |
dc.subject | українські письменники | uk_UA |
dc.subject | Василь Ґренджа-Донський | uk_UA |
dc.subject | Федір Потушняк | uk_UA |
dc.subject | Юрій Станинець | uk_UA |
dc.title | Проблематика формування і розвитку особистості у прозових творах українських письменників Закарпаття (20–30-ті рр. хх століття) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |