Zusammenfassung:
У статті аналізується проблематика формування і розвитку особистості, відображена у творах укра-
їнських письменників Закарпаття 20-30-х рр. ХХ століття. Акцентовано на творчості Василя Ґренджи-Донського, Федора Потушняка та Юрія Станинця, яка вирізняються глибоким проникненням у внутрішній світ людини. У статті наголошено, що в літературній критиці досліджуваного періоду існувала тенденція трактування художніх творів, які ґрунтувалися на фольклорних джерелах і народному епосі та підніматиме гострі соціальні проблеми як «етнографізм» і «примітивне побутування». Відзначено два важливі аспекти прози Закарпаття, які зрідка піднімаються педагогічною науковою, але актуалізуються за умов російсько-української війни та її наслідків. Особлива увага приділена потужному виховному потенціалі ідеї, згідно з якою, перебуваючи в умовах миру, сімейної злагоди, достатку, діти і дорослі мають цінувати та усвідомлювати потребу їхнього збереження, захисту та плекання сумлінним навчанням і працею.
Beschreibung:
Проблематика формування і розвитку особистості у прозових творах українських письменників Закарпаття (20–30-ті рр. хх століття) / Ірина Розман, Оксана Лемак // Knowledge, Education, Law, Management. - 2022 № 7 (51). - С. 14-18