Репозиторий Dspace

Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Медвідь, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-02-23T12:12:12Z
dc.date.available 2023-02-23T12:12:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9542
dc.description Медвідь Т. О. Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти / Т. О. Медвідь // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». - Випуск 1(7). 2018. - С. 143-145 uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено музично-педагогічну концепцію угорського композитора, педагога, фольклориста Золтана Кодая, яка мала великий вплив на розвиток загальної музичної освіти України у другій половині ХХ століття. Зроблено системний аналіз релятивної сольмізації, запропонованої З. Кодаєм, яка сприяє розвитку вокально-хорових навичок, метро-ритмічного відчуття, музичної пам‘яті, творчого мислення та активізації музичних здібностей школярів. У дослідженні обґрунтовано значимість релятивної системи сольмізації в галузі теорії та практики загальної музичної освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject релятивна сольмізація uk_UA
dc.subject абсолютна сольмізація uk_UA
dc.subject звуковисотний слух uk_UA
dc.subject склади ритму uk_UA
dc.subject літерний запис uk_UA
dc.subject ручні знаки uk_UA
dc.title Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись