dc.contributor.author |
Медвідь, Тетяна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-23T12:12:12Z |
|
dc.date.available |
2023-02-23T12:12:12Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9542 |
|
dc.description |
Медвідь Т. О. Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти / Т. О. Медвідь // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». - Випуск 1(7). 2018. - С. 143-145 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено музично-педагогічну концепцію угорського композитора, педагога, фольклориста Золтана Кодая, яка мала великий вплив на розвиток загальної музичної освіти України у другій половині ХХ століття. Зроблено системний аналіз релятивної сольмізації, запропонованої З. Кодаєм, яка сприяє розвитку вокально-хорових навичок, метро-ритмічного відчуття, музичної пам‘яті, творчого мислення та активізації музичних здібностей школярів. У дослідженні обґрунтовано значимість релятивної системи сольмізації в галузі теорії та практики загальної музичної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
релятивна сольмізація |
uk_UA |
dc.subject |
абсолютна сольмізація |
uk_UA |
dc.subject |
звуковисотний слух |
uk_UA |
dc.subject |
склади ритму |
uk_UA |
dc.subject |
літерний запис |
uk_UA |
dc.subject |
ручні знаки |
uk_UA |
dc.title |
Релятивна система сольмізації як чинник підвищення рівня шкільної музичної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |