Репозиторий Dspace

Організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів у Закарпатті (кінець XVIII – 40-і роки ХХ століття)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Човрій, Софія Юліївна
dc.date.accessioned 2023-02-16T10:03:18Z
dc.date.available 2023-02-16T10:03:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9531
dc.description Човрій, С. Ю. Організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів у Закарпатті (кінець XVIII – 40-і роки ХХ століття): автореф. дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. - Вінниця : Вінницький держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського, 2021. - 20 с. uk_UA
dc.description.abstract У дисертаційній роботі на основі системного ретроспективного аналізу досліджено організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів Закарпаття в контексті державно-територіальної приналежності закарпатських земель наприкінці XVIII – 40-их роках ХХ століття (Габсбурзької монархії (до 1804 р.), Австрійської імперії (1804–1867 рр.), Австро-Угорської монархії (1867–1919 рр.), Чехословацької республіки (1919–1938 рр.), Угорщини (1939–1944 рр.)); обґрунтовано періодизацію процесу становлення та розвитку закладів підготовки вчителів Закарпаття наприкінці XVIII – 40-их роках ХХ століття: І етап (друга половина XVIII століття – 1919 р.) – зародження закладів педагогічної освіти та нормативно- правового регулювання їх діяльності; ІІ етап (1919–1938 рр.) – організаційно- педагогічне реформування системи педагогічної освіти в контексті умов полікультурного регіону; ІІІ етап (1939–1944 рр.) – ідейно-патріотична спрямованість змісту підготовки вчителів у педагогічних закладах; визначено особливості організації та змісту теоретико-практичної підготовки вчителів у закладах педагогічної освіти Закарпаття досліджуваного періоду та систематизовано основні тенденції в їх розвитку відповідно до розробленої періодизації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Вінниця uk_UA
dc.subject вчитель uk_UA
dc.subject школи uk_UA
dc.subject учительські семінарії uk_UA
dc.subject підготовка вчителів uk_UA
dc.subject Закарпаття uk_UA
dc.title Організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів у Закарпатті (кінець XVIII – 40-і роки ХХ століття) uk_UA
dc.type Book uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись