Zusammenfassung:
У дисертаційній роботі на основі системного ретроспективного аналізу
досліджено організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів
Закарпаття в контексті державно-територіальної приналежності закарпатських земель
наприкінці XVIII – 40-их роках ХХ століття (Габсбурзької монархії (до 1804 р.),
Австрійської імперії (1804–1867 рр.), Австро-Угорської монархії (1867–1919 рр.),
Чехословацької республіки (1919–1938 рр.), Угорщини (1939–1944 рр.)); обґрунтовано
періодизацію процесу становлення та розвитку закладів підготовки вчителів
Закарпаття наприкінці XVIII – 40-их роках ХХ століття: І етап (друга половина
XVIII століття – 1919 р.) – зародження закладів педагогічної освіти та нормативно-
правового регулювання їх діяльності; ІІ етап (1919–1938 рр.) – організаційно-
педагогічне реформування системи педагогічної освіти в контексті умов
полікультурного регіону; ІІІ етап (1939–1944 рр.) – ідейно-патріотична спрямованість
змісту підготовки вчителів у педагогічних закладах; визначено особливості організації
та змісту теоретико-практичної підготовки вчителів у закладах педагогічної освіти
Закарпаття досліджуваного періоду та систематизовано основні тенденції в їх
розвитку відповідно до розробленої періодизації.
Beschreibung:
Човрій, С. Ю. Організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів у Закарпатті (кінець XVIII – 40-і роки ХХ століття): автореф. дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. - Вінниця : Вінницький держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського, 2021. - 20 с.